http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm دلنوشته عاشقانه
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

باران خیسمان می کرد
 
و بر بارانی هامان سبزه سبز می شد...
 
بی تو اما
 
سبزه ای در کار نیست!
 
باران می بارد بر تنهایی من
 
و سبزینه ای جوانه نمی زند!
 
(نزار قبانی)
 
اگر کلمه ای پیدا نشود برای دوستت دارم
 
یا گونه ای که بشود برای خودت بوسیدن
 
دنیا به درد خواب زمستانی خرس ها هم نمی خورد
 
 
هنوز هم بد می رانی پژویت را
 
خیابان های درندشت خدا خنگ اند
 
اگر پرنده ای نباشد
 
که پشت پنجره ات بنشیند و به دانه ها نک بزند
 
آفتاب به درد کوفت هم نمی خورد
 
 
 
ساده است زندگی عزیزم
 
من می نویسم                تو نمی خوانی
 
من می پرم                   تو دانه نمی پاشی
 
من آفتاب می شوم         تو پنجره را باز نمی کنی
 
خمیازه های تو سنجاقک های طلایی ایوب اند
 
  
 
اگر کلمه ای پیدا نشود برای دوستت دارم 
 
خودت کلمه ای موافق میل ات بنویس 
 
من انگشت می زنم 
 
شاعران از آغاز جهان 
 
حروف الفبا را انکار کرده اند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن های کوتاه عاشقانه,
+ سه شنبه 23 مهر 1392 ساعت 12:20 توسط maryam-h